Dobré ráno z mého krásného hotelového pokoje v Boulderu, spol.

Moje nejnovější videa

Co jím za den – Runner Edition
Co jsem jedl za den. Potravinový deník od běžce, který v současné době trénuje na maraton nebo půlmaraton. Snídaně, oběd, večeře a občerstvení plus tipy.

Více videí

0 sekund 14 minut, 26 sekund

Další
Jessica Simpson Memoir – Open Book Review
06:05

Žít
00:00
08:21
14:26

Miluji mít pro sebe čerstvou místnost, abych ji mohl zašpinit. Jsem chaotický.

Včera jsem dorazil do Denveru a opakování z hedvábí rozšlehalo skupinu do centrály White Wave v Bloomfieldu.

Začali jsme informační relací o společnosti a základních produktech. Věděli jste, že Silk začal jako tofu společnost?

Zbytek trivia zachráníme později

Také jsem skóroval nejlepší kořist!

Úžasné občerstvení (které teď chci jíst nejlépe, ale nemyslím si, že dělají pro nejvíce vyváženou snídani?)

A tvrdý nový pěnový válec! Moje IT kapela byla velmi těsná a prakticky jsem na této cestě odtáhl válec !! Ha! Toto je jeden z těch zabijáků s hřebeny, které jsem ještě nezkoušel. Přeji mi štěstí, že to bude drsné.

Šli jsme na odpolední výlet na Marshall Mesa Trail

Je to krásné zde !!!

Moje malá přítelkyně Chorvatská fotbalová reprezentace Dres Tina z mrkve n Cake je také tady!

Po túru jsme potěšili nový hedvábný ledový latte nápoj.

Už jsem vyzkoušel Mocha, protože moje matka nakupuje hedvábí, jako by to byl jediný nápoj na Zemi. Je to Dee-lish! Přidán bonus: Má stejné množství kofeinu jako pohár

Pak nastal čas vrátit se zpět do hotelu na změnu Kanadská fotbalová reprezentace Dres šatníku na večeři.

Šli jsme do soli v Boulderu.

Jídlo začalo hedvábným „nápojem pro dospělé“ – jahodový rozdrcení. Silk má na svém místě několik dobrých koktejlových receptů pod štítkem Silkology. (Myslím, že jahodový recept přijde brzy – dám vám vědět.)

Tina a já jsme vlastně vyzkoušeli spoustu jejich hedvábných koktejlů v Blogher Food v loňském roce! <- to byla zábavná noc Večeře u soli byla vynikající. Předkrmy. Víno. Koupil jsem polní zeleninu a losos. Na dezert jsem si myslel, že tmavá čokoláda karmel solený koláč je vhodný, protože miluji čokoládu a byl v restauraci s názvem Salt. Také jsem ukradl několik kousnutí RJ's Blueberry Shortcake. Byl jsem na útěku a v Lalalandu a jsem pozadu ve zprávách. Ale oheň Black Forest je zde ve zprávách. Není obsaženo vůbec a desítky rodin ztratily své domovy. Udržujte prosím ty postižené ve vašich modlitbách. Musím běžet - budu se trochu zpátky! Pošlete mi sešit Uložit Sdílení se stará! Podíl tweet Kolík Podíl Pošta Podíl Neustále si vybíráte: 3 Recept na sušenky 3 Recept na sušenky Snadný 3 ingredience dýňový recept na sušenky. Koláčkové sušenky s dýní namísto oleje pro lehčí recept. Dort těsto Návrhy cestování a příběhy z dovolené v San Franciscu Návrhy cestování a příběhy z dovolené v San Franciscu Návrhy na cestování ze San Francisca. Cestovní přiznání z mého letního útěku a oblíbených míst v San Francisco Kalifornie Nejlepší recenze proteinových barů podzimních proteinů Nejlepší recenze proteinových barů podzimních proteinů Nejlepší přehled proteinových tyčí pro dýňové koření. Chuť vyhodnotila limitovanou edici RX, Quest, Clif Bars a to jsou Cestovní Jane Recenze pro běžceCestovní Jane Recenze pro běžce Cestovní Jane Recenze pro běžce. Zkoušel jsem to a sdílím tipy! Snadno použitelné přenosné vaku na pisoáru, která je jednorázová. Batr Fotografie z Las Vegas Food a Paris Hotel z půlmaratonského víkendu Fotografie z Las Vegas Food Gremio Dres a Paris Hotel z půlmaratonského víkendu

RNR Las Vegas Half Marathon Travel Tipy. Co jíst hotelové fotografie v kasinu v Paříži a nejlepší jídlo a koktejly. Rychlý tr

nová horká omáčka posedlost peri peri omáčka

Nová horká omáčka, kterou musíte vyzkoušet. Ideální česneková středně tepelná omáčka skvělá na všem – saláty, sendviče, burritos, taco